-
Uzņēmuma "Aerodium" SIA tēla vērtējums
Research Papers6 Marketing, Advertising, Public Relations, Business
Secinājumi
1. Publikācijās attēlotais uzņēmuma „Aerodium” SIA tēls ir vērtējams kā pozitīvs, jo 9 no 12 gadījumiem tēla raksturojošie vārdu pāri noteic pozitīvu vidējo vērtējumu, bet tikai 3 no 12 nosaka negatīvu.
2. Pēc semantiskā diferenciāla pielietošanas aptaujas veikšanā, var secināt, ka 80% respondentu atbilžu vidējie vērtējumi „Aerodium” tēlu novērtē vairāk kā pozitīvu, nekā negatīvu.
3. Visaugstākais vidējais vērtējums tiek piešķirts pakalpojuma vērtēšanā, kas viennozīmīgi atzīts par kvalitatīvu, kas liecina, ka respondenti paši ir izmantojuši šo pakalpojumu. Arī pats pakalpojums novērtēts kā interesants, nevis kā garlaicīgs.
4. Lai gan respondenti novērtējuši dalību „Expo” izstādē kā efektīvu, tomēr valsts naudas atbalsts darbībai ir novērtēts ar zemāko vidējo vērtējumu- kā nelietderīgi iztērētu naudu. Šāda nostāja raksturojama ar to, ka respondenti augstu atzinuši, ka strīds ar LIAA ir bijis skaļi attēlots, kas ietekmēja respondentu domas tēla veidošanā , jo parādījās negatīvie aspekti šī pasākuma norisē.
5. Kopumā var secināt, ka presē uzņēmuma tēls ir attēlots pozitīvs, respondentu vērtējums arī pozitīvs, kas liecina, ka respondenti ietekmējas gan no publikācijām gan no savas pieredzes.
…
Lai noskaidrotu uzņēmuma tēla vērtējumu, veicu analīzi pēc Osguda semantiskā diferenciāļa metodes. Pielietojot šo modeli tiek vērtēts apskatāmais „objekts” pēc vērtēšanas skalas kopas ar pretējiem īpašību vārdiem katrā to galā, novērtējuma skalu veidojot no 1 balles līdz 7 ballēm ieskaitot. Šo vērtējumu veic respondenti, kas kvalificē antonīmu pāri, un novērtē objektu pēc piedāvātajām īpašībām, ko pirms tam respondentu aptaujātājs ir sagatavojis.