Author:
Evaluation:
Published: 21.10.2021.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 1.
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 2.
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 3.
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 4.
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 5.
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 6.
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 7.
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 8.
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 9.
  • Research Papers 'Mācību satura mācīšanas atšķirības sporta un veselības jomā', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Mācību saturā mācīšanas atšķirībās sporta un veselības jomā    4
1.1.  Vērtēšana    4
1.2.  Caurviju prasmes    5
2.  Kompetenču apguves dinamika    6
3.  Jauns mācību saturs sporta un veselības jomā    7
  Secinājumi    9
  Literatūras saraksts    10
Extract

Secinājumi
• Sporta un veselības jomas mērķis ir ideja par veselīgu dzīvesveidu, skolēni ar atbildību un interesi piedalās dažādās fiziskās aktivitātēs, attīsta savas fiziskas un garīgas spējas, plāno, atbalsta citus; atdzīst bīstamās un ekstremālas situācijas, pieņem pareizo lēmumu.
• Mācību jomā lielākā nozīme ir nevis galīgais vērtējums, bet formālais - skolēna zināšanas ikdienā, kuras palīdz uzlabot zināšanu kvalitāti, dod skolēnam pieredzi.
• Liela nozīme mācību procesā ir caurviju jeb vispārīgām prasmēm, jo kad skolēns aktīvi izmanto caurviju prasmes apmācībā, tad tās paaugstina iespēju, ka arī turpmāk viņš spēs tās izmantot savā dzīvē dažādās situācijās, varēs pielāgoties dzīves apstākļiem un pārvarēt grūtības. Nozimīgas caurviju prasmes apmācība ir – kritiskā domāšana un problēmrisināšana, jaunrade un uzņēmējspēja, pašvadīta mācīšanās, sadarbība, pilsoniskā līdzdalība un digitālā pratība.
• Kompetence ir spēja pielietot savas zināšanas reālās dzīves situācijās, dažreiz sarežģītās un neparedzētās. Tāpēc pilnveidotā izglītības procesa mērķis ir izglītot skolēnu, lai viņš kļūtu lietpratīgs.

Author's comment
Atlants