Author:
Evaluation:
Published: 05.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 1.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 2.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 3.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 4.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 5.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 6.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 7.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 8.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 9.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 10.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 11.
  • Practice Reports 'Aktīvā mācību un audzināšanas prakses dienasgrāmata', 12.
Extract

Pašvērtējums
Kopumā savu prakses darbu vērtēju ļoti pozitīvi. Esmu ieguvusi daudz un dažādas idejas kā strādāt ar bērniem, kā arī idejas dažādu nodarbību veidošanai. Prakses laikā pilnveidoju savas zināšanas kā plānot un organizēt savu darbu ar bērniem. Tā kā es nekad neesmu strādājusi pirmsskolas izglītības iestādē, tad strādājot un plānojot pie savām vadītām aktivitātēm, centos tās izstrādāt tā, lai bērniem būtu interesanti un lai viņi pēc iespējas vairāk ko iemācītos un varētu pilnveidot savas prasmes. Sākumā vadot nodarbību uztraucos, lai kaut ko neaizmirstu, bet nodarbības gaitā jutu, ka varu arī brīvi izpausties, jo bērni šā vai tā rīkojās impulsīvi un spontāni un ka tādai arī jābūt ir man.
Sadarbība ar bērniem jau no paša sākuma izveidojās ļoti laba. Bērni bieži nāca un stāstīja visādus atgadījumus no savas dzīves, kā arī stāstīja kādas mantas viņiem ir mājās un kā ar viņām spēlējās. Nodarbībās bērni nekautrējās prasīt manu palīdzību un nekautrējās arī pārtraukt mani sacīto, kaut arī viņiem aizrādīju, ka nedrīkst pārtraukt ja cits jau runā. Bērni lielāko daļu izpildīja visus manus norādījumus nodarbībās un nebija tāds, bērns, kas nevēlējās strādāt.
Sadarbībā ar apkārtējiem kolēģiem sākumā, gan citas skolotājas, gan es pati nebijām īpašas komunikablas, bet jau nākamā dienā mūsu komunikācija bija veiksmīgāka. Savā starpā apmainījāmies ar dažādām idejām un viedokļiem par to kādus darbus uzdot bērniem par attiecīgo nedēļas tematu. Ar citas grupiņas skolotājām iepazinos, laika gaitā. Kopumā kolēģes bija atsaucīgas un izpalīdzīgas. Ja man radās kādi jautājumi vai neskaidrības, skolotājas man palīdzēja saprast kā un kas ir darāms un dalījās ar savām idejām un ierosinājumiem, kas droši vien man noderēs turpmākajā vardarbībā ar bērniem.

Author's comment
Atlants