Evaluation:
Published: 14.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Not used
  • Presentations 'Maikls Gormans', 1.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 2.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 3.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 4.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 5.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 6.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 7.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 8.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 9.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 10.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 11.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 12.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 13.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 14.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 15.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 16.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 17.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 18.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 19.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 20.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 21.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 22.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 23.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 24.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 25.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 26.
  • Presentations 'Maikls Gormans', 27.
Extract

Personālie uzskati un runas (2)
Kamēr Gormans apgalvo, ka viņš pasludina savu personisko viedokli, bija teikts, ka, kad viņš bija iecelts par prezidentu lielākajā profesionālajā bibliotēku organizācijā Ziemeļamērikā, viņa vārdiem bija liela, politiska un ekonomiska konsekvence visā informācijas zinātnes profesijā.

Personālie uzskati un runas (2)
Citi komentētāji arī atzīmē, ka, neatkarīgi no viņa iebildumiem, plašās pasaules un mēdiju uztvere ir tāda, ka Gormans pārstāv profesiju un tas var būt kaitīgi publiskajai izpratnei par bibliotekāriem.

Cilvēku izglītība (1)
Gormans piezīmēja ar bažām par pieaugušo rakstpratības novērtējumu, kas parādīja, ka lasīšanas prasme koledžas absolventiem pagājušajā desmitgadē strauji kritās. Viņš arī teica, ka ir šokēts par to, kā daži jaunie pirmā kursa studenti saprot bibliotēku sistēmu izmantošanas likumus un izbauda lasīšanu priekam. "Tā ir absolūtā izgāšanās visu izglītības pamatvērtību vidū” viņš saka „Viņi nāk uz koledžu, lai dabūtu labāku darbu – un tas ir viss. Bet reālais uzdevums ir izglītoties”.

Cilvēku izglītība (2)
Gormans ļoti lielā mērā skāra tās problēmas, kas attiecās uz bibliotekāru izglītību, īpaši ASV. Viņš ierosināja nepieciešamību pārstrukturēt bibliotekāru izglītību 21. Gs, fokusējoties uz izmaiņām mācību plānā, fakultātēs un dažādību bibliotekāru izglītībā. Gormans tic, ka studenti bieži lasa bez mērķa un ka pedagogi pārāk tiecas izmainīt visu, tikai tāpēc, ka parādījās internets un visi tā resursi un pēc viņu domām elektroniskiem resursiem ir jākalpo kā esošo izglītības metožu līdzdalībniekiem.

Atlants