• Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”

     Evaluated!

    Research Papers19 Business

Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2022.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 13 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
2016 - 2020 years
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 1.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 2.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 3.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 4.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 5.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 6.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 7.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 8.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 9.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 10.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 11.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 12.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 13.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 14.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 15.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 16.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 17.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 18.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 19.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 20.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 21.
  • Research Papers 'Preču sortimenta analīze un tā plānošanas iespējas uzņēmumā SIA „Orkla Latvija”', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    4
1.  PREČU SORTIMENTA PLĀNOŠANA    5
2.  UZŅĒMUMA SIA “ORKLA LATVIJA’’ RAKSTUROJUMS    9
3.  SORTIMENTA PLĀNOŠANAS IETEKME UZ SIA “ORKLA LATVIJA’’    11
  SECINĀJUMI UN PRIEKŠLIKUMI    18
  IZMANTOTĀS LITERATŪRAS SARAKSTS    19
Extract

Sortimenta dziļumu atspoguļo vienas preces variantu grupas sortimenta ietvaros. Tie parasti atšķiras tikai ar iesaiņojumu, dizainu, formu, garšas īpašībām. Piemēram, konfektes. Lemjot par preču ražošanu, minētie preču sortimenta raksturlielumi jāņem vērā. (Blaits, 2004, 210)
Jebkuram uzņēmumam ir svarīgi izveidot optimālu sortimentu. Pārsātināts sortiments var izraisīt peļņas samazināšanos, jo preces, kas apmierina līdzīgasvajadzības, samazina realizēto apjomu viena otrai, tās sāk konkurēt savā starpā. Tāpēc, veidojot jaunu preci, jāpārliecinās vai tā ievērojami atšķiras no jau ražošanā esošajām precēm. (Niedrītis, 2008, 31)…

Author's comment
Atlants