Evaluation:
Published: 28.01.2005.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 4 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 5.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 6.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 7.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 8.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 9.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 10.
  • Summaries, Notes 'Mārketinga plāns', 11.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
  Pamatinformācija par uzņēmumu    4
  SIA ‘’Lapkritis’’ darbības raksturojums    5
  Tirgus analīze    6
  Uzņēmuma funkcionēšana    7
  Risks un problēmas    8
  Finansu aprēķini    9
  Pielikums    11
  Izmantotās literatūras saraksts    11
Extract

2.1. Uzņēmumā ražotās produkcijas raksturojums.
Kokogles tiek izgatavotas no lapu koku malkas,kas ir sagatavota atbilstoši tehnoloģiskajām prasībām. Briketes tiek izgatavotas no kokogļu smalkumiem tos sapresējot un klāt pievienojot kartupeļu cieti.
Kokogles un briketes tiek izmantotas pārtikas grillēšanai. Tieši tādēļ produkcijas kvalitātei tiek izvirzītas augstas prasības.
Kvalitātes pārbaudes tiek veiktas LR koksnes ķīmijas institūtā, Mežķīmijaas produktu testēšanas laboratorijā, kura izdarot attiecīgos kvalitātes mērījumus izdod testēšanas rezultātu lapu. Bez šādiem testēšanas rezultātiem jebkādas sarunas ar pircējiem ir neauglīgas. Sevišķi lielas prasības pret kvalitāti ir Zviedrijā. Arī no zviedru kvalitātes pārbaudes institūta par SIA “Lapkritis” izgatavotajām kokoglēm ir izdarīti mērījumi un tie ir atbilstoši DIN normām (starptautisks termins augstas kvalitātes produkcijai).
2.2. darbības koncepcija.
SIA “Lapkritis” savu uzņēmējdarbību veic pēc šādiem principiem:
nemainīt pēc būtības jau izveidoto uzņēmējdarbības struktūru;
turpināt visu uzņēmuma darbības veidu pilnveidošanu, kā arī pilnveidot tehnoloģiju;
palielināt pārdodamās produkcijas daudzumu;
rūpēties par strādnieku kvalifikācijas paaugstināšanu;
nodibināt patstāvīgus kontaktus ar vairākām ārzemju firmām par produkcijas realizāciju;
No Biznesa plāna 3. nodaļas izriet sekojoši secinājumi:…

Atlants