-
"Huggies" zīmola analīze
Ražotājkompanija arī investē mārketingā lielas summas gadā, lai šo zīmolu pieņemtu patērētaji. Pie šī zīmola strādā ļoti daudz cilvēku, sākot ražosnaā, laboratorijā, kā arī izplatītajkompānijās visa pasaulē. Pateicoties aptaujai starp māmiņām, kas bija portālā www.maminuklubs.lv tad ražotajs nonāca pie secinājuma, ka uzlabojumi nepieciešami un tie īsā laikā jau nāks klajā kā uzlabotās autiņbikītes. Protmas pie reizes tiek apjautāts par visui veidu atiņbiksītēm kādas ir pieejamas Latvijas tirgū un patērētāji ir atvērti un savas domas izsaka.
Mums ir svarīgi lai bērnu dupsītis vienmēr būtu sauss un neradītu diskomfortu mūsu mazajiem dārgumiem. Tāpēc ražotājs pozicionē šo zīmolu kā emociju ieguvumu ģimenēm.
Uz šo dienu Huggies zīmlos ir plaši pārstāvēts arī visos tīklu veikalos, kā Rimi, Maxima, Prisma, Drogas, Elvi. Un tas arī pateicoties mārketinga ieguldījumas, kā arī TV raidījumam Māmiņu klubs, kas notiek katru svētdienas rītu TV3 kanālā. Tīklos regulāri notiek akciju piedāvājumi un reklāmas tiek ievietotas tīklu avīzēs,žurnālos, bukletos. Huggies tiek izvietots papildizvietojumos lielākajos veikalos.
…
Lai sāktu runāt par Huggies zīmolu, noskaidrosim - Kas tad ir zīmols? Zīmols, tas nav nekas vairāk kā cilvēka personīgais priekšstats. Huggies ir autiņbiksīšu zīmols. Valoda un dažāda veida ilustrācijas, ko saucam par reklāmām, vai sabiedrisko attiecību kampaņām palīdz mums šo tēlu redzēt tādu, kādu šīs jomas speciālisti vēlas, lai mēs to redzētu. Un tas viss robežojas mūsu prātos, mūsu attieksmē un mūsu uztverē.
