• Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana ir cēlonis bērnu visatļautībai

     

    Essays2 Pedagogy

Author:
Evaluation:
Published: 10.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Not used
  • Essays 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 1.
  • Essays 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 2.
  • Essays 'Vai pedagoģiskās attieksmes humanizācija un demokrātiskuma principu ievērošana i', 3.
Extract

Sabiedrība būtu jāizglīto par to, kāda ir humānā izglītība, kā tā attīsta bērnu un ko tā dod viņam. Jātiek vaļā no Padomju savienības pedagoģijas uzskatiem, metodēm, piemēram, autoritārisma un teorijas iekalšanas vai grāmatu konspektēšanas.
Manuprāt, humanizācija un demokrātiskums būtu jāaktualizē un jāpiekopj mūsdienu sabiedrībā un izglītības iestādēs, jo tā, pēc manām domām, veidotos harmoniska vide, sevis un citu pieņemšana un apzināšanās. Mēs latvieši, manuprāt, esam bijīga un klusa tauta, kura visam vairāk vai mazāk pakļaujas, piemēram, valdības lēmumiem, kuri mums liekas nepieņemami, bet tāpat tos pieņemam un dzīvojam, iespējams, pateicoties šai pedagoģijai, cilvēki augs pašpārliecinātāki un apzināsies savu un blakus esošo cilvēku vērtību, un neļaus sev kāpt uz galvas.
Iedziļinoties un pētot humanizāciju un demokrātiskumu, man radās vēlme apmeklēt humānās pedagoģijas seminārus, lai sevi pilnveidotu un varētu bērniem sniegt viņiem nepieciešamo un vajadzīgo, lai mani audzēkņi attīstītos attiecīgi viņu vajadzībām, spējām, augtu pārliecināti un ar pozitīvu attieksmi pret dzīvi.

Atlants