Author:
Evaluation:
Published: 05.12.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 1.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 2.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 3.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 4.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 5.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 6.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 7.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 8.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 9.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 10.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 11.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 12.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 13.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 14.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 15.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 16.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 17.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 18.
  • Presentations 'Zīmola veidošana un stratēģiskā domāšana', 19.
Extract

Mārketings: dzinējs, kas vada biznesu

Identificēšanas, paredzēšanas un klienta vajadzību apmierināšanas process nolūkā gūt peļņu.

Kad produkts ir zīmols?
Produkts kas piepildīts ar emocionālām vērtībām un arī racionālām vērtībām.

Zīmols piepilda klienta vēlmes ārpus paša produkta.

Kas ir zīmols?
Zīmolam ir vērtības kas atšķir un diferencē

Zīmolam ir identitāte, piedāvā solījumu līmeni, un nodrošina emocionālu apmierinājumu un gandarījumu.…

Author's comment
Atlants