Author:
Evaluation:
Published: 10.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Used
  • Summaries, Notes 'Reklāmas vadīšana organizācijā ', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas vadīšana organizācijā ', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas vadīšana organizācijā ', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas vadīšana organizācijā ', 4.
  • Summaries, Notes 'Reklāmas vadīšana organizācijā ', 5.
Extract

Reklāmas vadīšana organizācijā.
Praktiski jebkurš veiksmīgs uzņēmums izmanto reklāmu, un vairums cilvēku, kas ir nodarbināti reklāmas nozarē, strādā uz šādām organizācijām. Vairums šādu organizāciju ir reklāmas speciālisti, kas sastāda tekstus un māksliniecisko noformējumu, kas strādā reklāmas aģentūrās.
Reklāmas nodaļas vadītāja nozīme var būt dažāda, atkarībā no vairākiem faktoriem:
 Kompānijas lieluma;
 Biznesa paveidiem, ar kuriem nodarbojas kompānija;
 Reklāmas programmas apjoma;
 Reklāmas nozīme organizācijas realizācijas instrumentu sistēmā;
 Kompānijas vadītāja iesaistīšanās pakāpe reklāmas darbībā.
Kad organizācijas prezidents un citi augstākie vadītāji izrāda regulāru interesi par to, kā reklāma parāda organizāciju, viņi bieži tiek tieši iesaistīti lēmumu pieņemšanā, kas attiecas uz reklāmas jautājumiem.
Lielām organizācijām parasti ir sava reklāmas nodaļa, kurā tiek nodarbināti no viena līdz simtiem cilvēku,un vadošais menedžeris, kas ir pakļauts mārketinga direktoram vai mārketinga nodaļi direktoram.
Produkcijas izstrādātājiem, inženieriem un konstruktoriem bieži vien lūdz rekomendācijas produkta rakstorojumā vai palīdzību reklāmas dienestam, nododot tam informāciju poar konkurentprecēm.
Reklāmas nodaļu darbību veidi ir tikpat atšķirīgi, kā kompānijas, kurās tās darbojas. Citas kompānijas reklāmas darbību īsteno patstāvīgi, turpretim citas lūdz palīdzību reklāmas aģentūrām vai nolīgst atbilstošus speciālistus.

Author's comment
Atlants