Evaluation:
Published: 04.06.2006.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Pakalpojumu mārketings', 1.
  • Summaries, Notes 'Pakalpojumu mārketings', 2.
  • Summaries, Notes 'Pakalpojumu mārketings', 3.
Extract

Izvēlētais pakalpojums – tūrisma nozare – viesu nams, kempings Ziedu gravas.
Pakalpojuma definīcija – pakalpojums nav prece vai taustāma lieta, bet gan darbība, kas ir ārpus cilvēka maņām un kuras rezultātā mēs neko negūstam savā īpašumā.
Mārketinga MIX
Neatkarīgi no tā vai tiek pārdota prece vai pakalpojums, procesā galvenais ir pircējs.
Pakalpojumu mārketings ir papildināts ar vēl 3P (1.att).:
Personāls -vai tas ir apmācīts, saprot pircēju vajadzības. Ja pakalpojuma pircējs būs apmierināts ar to ko uzņēmums būs piedāvājis tad pircējs nemainīs pakalpojuma sniedzēju un arī citiem vēl ieteiks . Pakalpojumu jomā ir jāpatīk cilvēkiem, jo procesā vairāk dominē subjektīvais – jūtas , iegūtās emocijas,utt.
process - Pērkot preci cilvēkam ir lielāka drošības sajūta, jo viņš redz preci, bet pērkot pakalpojumu rezultāts bieži vien nav paredzams. Svarīgi lai pārdevējs katram pircējam pieietu individuāli, galvenais lai procesā būtu komunicēšana.…

Author's comment
Atlants