Evaluation:
Published: 04.06.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Used
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 1.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 2.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 3.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 4.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 5.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 6.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 7.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 8.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 9.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 10.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 11.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 12.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 13.
  • Research Papers 'Patērētāju vērtējums un attieksme pret AS "Aldaris" reklāmām', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
1.  TEORĒTISKĀ DAĻA    4
1.1.  Reklāmas būtība    4
1.2.  Reklāmas efektivitāte    5
1.3.  Reklāmas ietekme    6
2.  METODOLOĢIJA    7
2.  PĒTNIECISKĀ DAĻA    8
  SECINĀJUMI    10
  LITERATŪRAS SARAKSTS    11
  PIELIKUMS    12
Extract

SECINĀJUMI
Veicot šo pētniecisko darbu, autors vēlējas noskaidrotu patērētāju domas par to, kā viņus ietekmē „Aldara” reklāmas, kas ir tās lietas, kuras piesaista cilvēku uzmanību šīm reklāmām. Tāpat arī darba mērķis bija uzzināt kādas lietas tiek izmantotas, lai reklāmas efektīvāk piesaistītu cilvēku uzmanību un ilgāk saglabātos viņu atmiņā. Vadoties pēc izpētītajaiem teorijas materiāliem un aptaujas datiem, kuri tika analizēti un apkopoti, autors nonāk pie vairākiem secinājumiem:
1. Reklāmās tiek iekļauti sabiedrībā izplatīti stereotipi, piesaistošs krāsu salikums, attiecīga un ritmiska mūzika, tādējādi piesaistot cilvēka uzmanību un liekot reklāmai iespiesties cilvēka atmiņā;
2. Ikvienas reklāmas mērķis ir efektīvi komunicēt ar attiecīgo mērķauditoriju;
3. „Aldara” reklāmas nav galvenais iemesls, kādēļ cilvēki iegādājas šo produktu;
4. Visvairāk cilvēkus piesaista tās „Aldara” reklāmas, kurās tiek reklamētas dažādas izlozes, kurās iespējams tika pie dažādām balvām;
5. Vissaistošākās „Aldara” reklāmas ir pavasara laikā, kad ar „Aldaris” tiek reklamēts saistībā ar Pasaules čempionātu hokejā.

Author's comment
Atlants