Evaluation:
Published: 23.09.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 1.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 2.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 3.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 4.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 5.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 6.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 7.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 8.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 9.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 10.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 11.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 12.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 13.
  • Research Papers 'Skolēna attieksme pret skolu ', 14.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
1.  Skolēns un Skolotājs    5
2.  Skolēna attieksme pret skolu    6
2.1.  Tiesības un pienākumi    7
2.2.  Stress skolā    8
2.3.  Skolēna attieksme pret mācībām    9
2.4.  Atieksme pret citiem skolēniem    10
3.  Kārtība skolā    12
  Secinājumi    13
  Izmantotā literatūra    14
Extract

Šajā projekta darbā es rakstīšu par tēmu “Skolēna attieksme pret skolu”. Galvenais uzsvars tiks likts uz savstarpējām attiecībām starp skolēniem, kā arī starp skolēniem un skolotājiem. Kā skolēni attiecas pret skolu, tās noteikumiem un kārtību. Šāda veida projekta darbu es izvēlējos, jo man šķita interesanti uzzināt, kā skolēni ikdienā izturas pret dažādām ar skolu saistītām lietām. Un vai viņiem ir kādas problēmas, vai nesaskaņas ar citiem skolēniem un skolotājiem.
Ne vienmēr skolēna uzvedība skolā ir pieņemama, tādēļ skolās tiek izveidoti kārtības noteikumi. Bet tos ne vienmēr ievēro. Skolēna uzvedību neietekmē tikai skolotāji un vecāki. Tie var būt gan skolēna klasesbiedri, gan citi draugi. Vecumā no 12-17 skolēni lielākās problēmas, kā arī dažādas citas lietas vairāk apspriež ar saviem vienaudžiem – draugiem. Raksturs katram skolēnam ir atšķirīgs, tādēļ to nevar teikt par visiem skolēniem. Skolēna nevēlēšanos, vai tieši otrādi vēlmi nākt uz skolu un apgūt zināšanas var ietekmēt dažādas lietas- problēmas ģimenē, konflikti ar skolotājiem, vai citiem skolēniem.…

Author's comment
Atlants