• Kvantitatīvās pētniecības metodes. Aptauja, tās kvantitatīvās formas, novērojums, satura analīze

     

    Summaries, Notes4 Sociology

Author:
Evaluation:
Published: 27.04.2011.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 3 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās pētniecības metodes. Aptauja, tās kvantitatīvās formas, novērojums', 1.
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās pētniecības metodes. Aptauja, tās kvantitatīvās formas, novērojums', 2.
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās pētniecības metodes. Aptauja, tās kvantitatīvās formas, novērojums', 3.
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās pētniecības metodes. Aptauja, tās kvantitatīvās formas, novērojums', 4.
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās pētniecības metodes. Aptauja, tās kvantitatīvās formas, novērojums', 5.
  • Summaries, Notes 'Kvantitatīvās pētniecības metodes. Aptauja, tās kvantitatīvās formas, novērojums', 6.
Extract

Datorizētās intervijas
Datoru terminoloģijā ir termins – interaktīvs- interviju grafiks mainās un pielāgojas, paļaujoties uz atbildēm, kas ir ierakstītas kā dotās. Šādas intervijas iedalās divos soļos:
1. interviju grafika sastādīšana, ko sastāda ar specializētu programmatūru.
2. intervijas veikšana
Tiešsaistes aptaujas
Iedala divās daļās:
Pirmā iekļauj aptauju izsūtīšanu uz e-pastiem. Otrā – aptauja ir pieejama interneta mājas lapā.
Plusi- ātras, nav dārgas un sasniedz auditoriju visā pasaulē
Mīnusi- ja ir izvēlēta konkrēta mērķauditorija (piemēram, vīrieši vecumā 20-35), nav iespējams bloķēt vai kādā citā veidā aizliegt aptauju pildīt citiem vīriešiem.
Mūsdienu jaunās tehnoloģijas ir pavērušas lielākas iespējas veikt intervijas.
Fokusgrupas

Fokusgrupās sanāk kopā cilvēki, kas skaitās pētījuma mērķauditorija. Fokusgrupas vada intervētājs un kārtā fokusgrupā ir novērotājs un viens, kas pieraksta svarīgākās lietas. Parasti fokusgrupu darbību ieraksta lai vēlāk varētu analizēt. Fokusgrupas mērķis ir cilvēkus, kuri sanākuši kopā motivēt stāstīt un dalīties pieredzē. Viņi piedalās savā ziņa „prāta vētrā” kuras mērķis ir izzināt cilvēku viedokli. Fokusgrupas palīdz pētniekiem izvirzīt hipotēzes un atrast pareizos jautājumus anketām, aptaujām, utt.

Author's comment
Atlants