-
SIA "Latino"
Evaluated!
Reģistrējoties Komercreģistrā, svarīgs un būtisks nosacījums ir firmas nosaukuma izvēle, kurā jābūt kodolīgam, interesantam un radošam vizuālam akcentam, lai ieejot uzņēmējdarbības apritē, firmas nosaukums kļūtu labi atpazīstams un iegaumējams. Pirms uzņēmuma dibināšanas tika izskatīti vairāki varianti uzņēmuma nosaukumam, ņemot vērā, ka nepieciešams izvēlēties arī nosaukumu pašai kafejnīcai. Tā kā uzņēmumu dibina viena fiziskā persona, piesaistot uzņēmējdarbībā arī citus darbiniekus, tad pieņemams bija firmas nosaukums FRESKO
Nākošais solis – kafejnīcas nosaukuma izvēle, lai piesaistītu plašas iedzīvotāju masas, sākot no pirmsskolas vecuma līdz pat sirma vecuma klientu apmeklējumam. Nosaukumam un dizainam kafejnīcas telpās jābūt tādam, lai tajā klients vēlētos atgriezties vēl un vēl. Tāpēc kafejnīcai tika izvēlēts vienkāršs nosaukums – “LATINO”.
2006. gada 1. janvārī ir plānots dibināt jauno uzņēmumu Sabiedrību ar ierobežotu atbildību "LATINO", lai sniegtu pakalpojumus sākotnēji Tukuma iedzīvotājiem, vēlāk paplašināšu savu klientu loku. SIA "LATINO" darbības veids ir kvalitatīvu ēdienu sniegšanai, izmantojot jaunāko tehniku un labākos strādniekus.
Uzņēmums atrodas Aviācijas ielā 5, Tukumā. Tā ir ļoti izdevīga vieta, jo atrodas:
pašā Tukuma mikrorajonas centrā,
ērta izejvielu un materiālu piegādes vieta,…
Vispārējs uzņēmuma apraksts: Uzņēmējdarbības forma Uzņēmējdarbības veids Uzņēmējdarbības pieredze kopš tā dibināšanas Atrašanas vieta Uzņēmuma attīstības perspektīves Izstradājumi un pakalpojumi: Piedāvātie produkti, to apraksts Produkta specifika Dizains Klienti Produkta cena Tehnoloģija Patenti, autortiesības Tehniskie un ekonomiskie parametri Produktu konkurētspēja Produkta attīstība Realizācijas Tirgus: Tirgus ietilpība Tirgus sadalījums Pieprasījumu ietekmējošie faktori Realizācijas apjoms Galvenie konkurenti Realizācijas aatīstības tendences Marketinga plāns: Mērķi un stratēģijas Cenas veidošanas process Produktu izplatīšanas veids Realizācijas stimulēšanas veids Reklāma Klientu apkalpošana Sabiedrīskas domas veidošanas Darbības plāns: Produkta izplatīšanas vieta Ražošanas jauda Tehnoloģija Izeivielu sagāde Resursi Kvalitātes kontrole Speciālās prasības Vadība un organizācija: Organizatoriska struktūra Apašvienotība, to funkcijas Vadība Personāls, ta kvalifikācija Speciālās sagatavošanas forma Uzņēmuma darba režīms Stimulēšanas veids Kadru politika Kapitāls: Kapitāla struktūra Kapitāla apjoms Finansu plāns Naudas plūsma Peļņas vai zaudējuma aprēķins Nepieciešamie naudas līdzekļi Finansēšanas veidi Investīciju efektivitāte Finansu līdzekļu izmantošanas efektivitātes noteikšana
