Author:
Evaluation:
Published: 21.03.2001.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika dažādos vecuma posmos (masu informācija', 1.
  • Research Papers 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika dažādos vecuma posmos (masu informācija', 2.
  • Research Papers 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika dažādos vecuma posmos (masu informācija', 3.
  • Research Papers 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika dažādos vecuma posmos (masu informācija', 4.
  • Research Papers 'Sociālo parādību atspoguļošanas dinamika dažādos vecuma posmos (masu informācija', 5.
Extract

Es vēlos aplūkot to , kā tieši TV un citos masu informācijas līdzekļos atspoguļotais sabiedrības modelis ir vērojams bērnu uzvedībā un uzskatos .
Visspēcīgākā ietekme no masu informācijas līdzekļiem ir tieši televīzijai . Televīzijā tiek demonstrēts tādas sabiedrības modelis, kāda ir apkārtējā vide . Varētu sacīt , ka televīzija sludina sava veida idioloģiju , parāda kas ir labs , skaists vai arī pretējs tam attiecīgajā sabiedrībā.
Ļoti daudz bērni lielu daļu sava brīvā laika pavada pie televīzoriem , turklāt sāk to darīt jau no agras bērnības . Šeit varētu izvirzīt divas hipotēzes:
1.Bērni , kas tik daudz laika pavada bezdarbībā pie televīzora izaugs ļoti pasīvi.
2.Nežēlība , kas sastopama daudzos raidījumos , būs par iemeslu tam , lai bērni izaugtu agresīvi , nežēlīgi .…

Author's comment
Atlants