Author:
Evaluation:
Published: 17.12.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mārketings. Pirkuma izvēle', 1.
  • Summaries, Notes 'Mārketings. Pirkuma izvēle', 2.
  • Summaries, Notes 'Mārketings. Pirkuma izvēle', 3.
  • Summaries, Notes 'Mārketings. Pirkuma izvēle', 4.
  • Summaries, Notes 'Mārketings. Pirkuma izvēle', 5.
  • Summaries, Notes 'Mārketings. Pirkuma izvēle', 6.
Extract

Soļi pircēja pirkuma lēmuma pieņemšanā
ideja
informācija
meklējumi
pirkums

Psiholoģiskie iemesli, kas ietekmē pirkuma lēmumu
Pirmais - Freida teorija saka, ka tie ir instinkti, seksuālie impulsi, emocijas, lai piesaistītu cilvēkus konkrētajam produktam. Maslova teorija atkal vēsta, ka pirkumus nosaka virzība no zemākā līmeņa uz augstāku
Otrais - Pieņēmumi par lietām. Tie ir atkarīgi no vecuma, darbavietas un citiem psihogrāfiskiem parametriem. Īsāk sakot, tas ir veids, kā cilvēki krāj informāciju, no tās veidojot zināšanas un lēmumus…

Author's comment
Atlants