Author:
Evaluation:
Published: 17.04.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Paškontroles jautājumi pedagoģijas vēsturē', 1.
  • Summaries, Notes 'Paškontroles jautājumi pedagoģijas vēsturē', 2.
  • Summaries, Notes 'Paškontroles jautājumi pedagoģijas vēsturē', 3.
Extract

1.Kad tiek veidoti skolas „priekšteči”?
2.Kāpēc radās nepieciešamība veidot skolas?(sāka rasties darba dalīšana/jāprot pierakstīt izlasīt/ rakstības izveidošana /prasmes to darīt/)
3.Kad tiek veidotas pirmās skolas Senajos Austrumos?(10.-9.gadu tūkstotī p.m .ē .Tās bija jaunatnes mājas- nometnes .Nodoms bija sagatavot jauniešus turpmākai dzīvei.)
4.Kas savdabīgs bija Ēģiptes izglītībā? (Valdīja nāves kults. Skolās bija liels askētisms, pakļautība)
5.Kāds bija izglītības mērķis Ķīnā? (hieroglifu rakstība /paredzēts bija ļoti izredzētiem skolēniem)
6.Kas veidoja atšķirības mācību Indijā? (Brahmātisms.Kastas- branmaņi/dieva vietnieki-intelektuālaislīmenis6-7.gs.;kšatriji/karavīri-11g.v.-spēks,vīrišķība;vaiši/tirgotāji , amatnieki- 12.g.v.darba mīlestība, pacietība/; šudras/vergi, kalpotāji-skolā negāja, iemantoja pazemību/

1.Kas jauns izglītībā vērojams, 5 gs. Eiropā?(kristietības ieviešana)
2.Kāpēc skolas veidojās pie baznīcām?(garīdzniecības centrs)/mācijareliģiju/
3.Kas ir katehizācijas metode?(ne jautājumi, ne atbildes nav apstrīdamas.Jāmācas no galvas. Izpratne bija slikta)
4.Kādus mācību priekšmetus apguva klosteru un domskolās?(klosteru skola sagatavoja garīdzniekus un mūkus, rakstvežus un nodarbe ar amatu.7. brīvās mākslas- domskolās.trīvijs,kvadrīvijs).…

Author's comment
Atlants