Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 1.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 2.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 3.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 4.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 5.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 6.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 7.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 8.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 9.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 10.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 11.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 12.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 13.
  • Presentations 'Personības attīstība un socializācija jaunākajā skolas vecumā', 14.
Extract

Kognitīvā attīstība:
Psihisko procesu (gribas kontroles) pieaugums un nostiprināšanās.
Tīšā uzmanība, tīšā iegaumēšana, tīšā reproducēšana.
Liela nozīme uzmanības piesaistīšanai.
Liela uzmanības pārslēgšanās.
Mehāniskās iegaumēšanas.
Dominē konkrēti uzskatāmā un tēlainā domāšana.
Veidojas abstrakti loģiskās domāšanas iemaņas.
Runā,apgūst abstraktos jēdzienus un runa kļust par pašregulācijas līdzekli.

Sociālā attīstība:
Skolotājs kā etalons;
Bērni sāk apgūt lietišķo saskarsmi.
Vienaudžu nozīmes pieaugums saskarsmē;
Grupējumu veidošanās, iekšējās pozīcijas izveidošanās;
Pieaugušo dotā vērtējuma nozīme => pašvērtējuma un darbības motivācijas izveidē.

Author's comment
Atlants