Author:
Evaluation:
Published: 04.03.2019.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 1.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 2.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 3.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 4.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 5.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 6.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 7.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 8.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 9.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 10.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 11.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 12.
  • Presentations 'Lietišķā etiķete restorānā', 13.
Extract

Paziņas restorānā
Ja restorāna zālē ierauga pazīstamu personu, ar to sasveicinās atnākot vai aizejot. Nav pieklājīgi pamest savu vietu maltītes laikā.
Garas sarunas nav vēlams uzsākt, tas traucē personālam un pārējiem viesiem.
Izņēmums – ja tiek saņemts uzaicinājums apsēsties pie galdiņa. Uzaicinājumu apsēsties nevar lūgt.

Rēķins. Pretenzijas
Rēķins tiek apmaksāts tā, kā tas tika atrunāts. Rēķinu parasti apmaksā laikā, kad tiek pasniegta kafija.
Mūsdienas vairs nav aktuāls noteikums, ka vīrietim ir jāapmaksā sievietes rēķins.
Restorānā pieņemts atstāt 5 – 15 % dzeramnaudu no rēķina summas.
Ja ir pretenzijas, tās neuzkrītoši izsaka viesmīlim vai zāles pārzinim, neiesaistot pārējos viesus.

Atlants