Author:
Evaluation:
Published: 16.06.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 1.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 2.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 3.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 4.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 5.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 6.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 7.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 8.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 9.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 10.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 11.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 12.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 13.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 14.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 15.
  • Presentations 'Mūzikas terapija', 16.
Extract

Projekta mērķis
1. Noskaidrot mūzikas terapijas vēsturi un izpētīt mūzikas ietekmi uz cilvēka organisma funkcijām.
Uzdevumi
1. Noskaidrot mūzikas terapijas ārstniecības metodes un attīstības gaitu.
2. Iepazīties ar literatūras datiem par skaņas ietekmi uz cilvēka psiholoģisko veselību.
3. Veikt anketēšanu un noskaidrot, kādu mūziku klausās skolēni, un kāda ir tās ietekme.
4. Apstrādāt datus, izdarīt secinājumus.

Mūsdienās neapšaubāmi arvien pieaug mūzikas terapijas nozīme. Mūzika kalpo kā komunikācijas līdzeklis, kas veicina cilvēka saskarsmes spēju veicināšanu un pilnveidošanu.

Kas ir mūzikas terapija
Pasaules Mūzikas terapijas federācija 1996. gadā izstrādājusi vienotu mūzikas terapijas definīciju:

"Mūzikas terapija ir mūzikas vai citu mūzikas elementu (skaņas, ritma, melodijas, harmonijas) izmantošana kvalificēta mūzikas terapeita vadībā darbā ar pacientu vai pacientu grupu, lai uzlabotu un paaugstinātu komunikācijas, mācīšanās, mobilizācijas, pašizpausmes, organizēšanās spējas un sasniegtu citus terapeitiski svarīgus mērķus, saskaņā ar pacienta fiziskajām, emocionālajām, mentālajām, sociālajām un kognitīvajām vajadzībām."…

Author's comment
Atlants