Author:
Evaluation:
Published: 09.01.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 1.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 2.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 3.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 4.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 5.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 6.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 7.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 8.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 9.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 10.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 11.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 12.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 13.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 14.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 15.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 16.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 17.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 18.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 19.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 20.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 21.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 22.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 23.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 24.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 25.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 26.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 27.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 28.
  • Practice Reports 'Kvalifikācijas prakse pirmsskolas izglītības iestādē', 29.
Extract

Pizitīvos stimulus izmantoju dāžadās situācijās. Piemēram, lai veicinātu darba tikumu, dienas garumā mācījāmies palīdzēt viens otram, kā arī bērnudārza darbiniekiem( apkopējai, pavārītei, apsaimniekotājam), tika radīta situācija, ka bez viņu čaklajām rociņām darbs neies tik raiti. Mācijāmies aiz sevis sakārtot , satīrīt, tādā veidā veicināju novērtēt bērnudārza darbinieku ikdienas darbu, ko mēs ikdienā nenovērtējam, bet pieņemam kā pašu par sevi saprotamu. Nedēļā vismaz vienu reizi izlasām kādu pasaku, kas bērnu pamācītu, iedrošinātu, liktu saprast, novērtēt....jo caur bērnu stāstiem un pasakām ir vislabākais veids kā bērnus iedrošināt domāt cēlas domas, iedrošināt palīdzēt, pievērst cilvēciskajām vērtībām.
Grupas puiši visi spēlē florbolu. Ļoti lieli florbola fani. Bieži piedalās sacensībās bērnudārza ietvaros spēlējot ar citu grupu bērniem , tā ārpus bērnudārza. Florbola trennere ir bērnudārza sporta skolotāja, tāpēc man vienmer ir iespēja uzzināt spēļu rezultātus ātrāk. Zinot pozitīvos rezultātus un, lai puišus stimulētu arī turpmāk censties, puišiem vienmēr tiek sagatavots kāds pārsteigums, piem. sagatavots plakāts, ar puišu bildēm, novēlējumiem, vai apsveikumiem...tiek piesieti baloni pie skapīšiem, ar grupas meitenēm izgatavojām cepumu kūku par godu mūsu varoņiem. Šādā veidā atbalstām, uzslavējam un novērtējam mūsu grupas puišus. Lepojamies!
Dodoties āra pastaigās, ar bērnu līdzdalību esam veikuši papildinājumus DABAS STŪRIM, ar dažādiem dabas materiāliem: kociņiem, akmentiņiem ,priežu čiekuriem, gliemežu vāciņiem.

Author's comment
Atlants