Author:
Evaluation:
Published: 06.07.2009.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 1.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 2.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 3.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 4.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 5.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 6.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 7.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 8.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 9.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 10.
  • Presentations 'SIA "Media 24" mediju attiecību veidošana', 11.
Extract

Studiju darba mērķis
Izpētīt un izvērtēt mediju attiecību veidošanu uzņēmumā SIA „Media 24”.
Darba uzdevumi
Raksturot un analizēt mediju attiecību lomu sabiedrisko attiecību veidošanā;
Raksturot mediju attiecību veidošanas metodes;
Raksturot SIA „Media 24” darbību;
Izpētīt un analizēt, kā SIA „Media 24” veido mediju attiecības, izvērtēt to efektivitāti.
Izstrādāt secinājumus un priekšlikumus, kā varētu uzlabot SIA „Media 24” mediju attiecību veidošanas procesu un efektivitāti.
SIA „Media 24” uzdevumi:
iesaistīšanās ekonomiskās, sociālās, inženiertehniskās, dabas un kultūrvides popularizēšana ar interneta palīdzību
analīzes veikšana par notiekošo pilsētās
problēmu un tendenču noskaidrošana, tādējādi palīdzot iedzīvotājiem
pilsētas attīstības vīziju, ilgtermiņa un īstermiņa mērķu, prioritāšu, rīcības programmas izveide
konkrētu projektu identificēšana.…

Atlants