Author:
Evaluation:
Published: 09.10.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 7 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga sabiedriskās attiecības un mārketings - kurš kuru?', 10.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Sabiedriskās attiecības    4
2.  Mārketinga sabiedriskās attiecības    6
3.  Skatījums nākotnē    8
  Nobeigums    9
  Izmantotā literatūra    10
Extract

Nobeigums
Būtībā gan mārketinga sabiedriskās attiecības, gan sabiedriskās attiecības, kādas cilvēki tās pazina sākumā, savā starpā ir diezgan saistītas. Galvenā atšķirība, ka mārketinga sabiedriskās attiecības vairāk fokusējas uz pašu produktu un organizācijas panākumiem un, iespējams, ne tik daudz uz piesardzību un klientu vēlmēm.
Ja pieņem, ka turpmāk bizness un konkurence tikai pieaug. Tāpat arī patērētāju prasības un standarti. Vērtīgākas uzņēmumam varētu būt mārketinga sabiedriskās attiecības. Galvenokārt stratēģijas dēļ.
Jautājums šeit vairs nav par to – kurš kuru, jo arvien vairāk uzņēmumi savā komunikācijā izmanto stratēģiskākas metodes, lai piesaistītu vairāk klientu, stāstītu par savu piedāvājumu un vispār – veidotu savu tēlu.

Author's comment
Atlants