Author:
Evaluation:
Published: 06.03.2018.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes (didaktika)', 1.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes (didaktika)', 2.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes (didaktika)', 3.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes (didaktika)', 4.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes (didaktika)', 5.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes (didaktika)', 6.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes (didaktika)', 7.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes (didaktika)', 8.
  • Summaries, Notes 'Mācību metodes (didaktika)', 9.
Extract

5. Mācību ekskursija
• izvirza un izstrādā problēmu jautājumus ekskursijas programmai;
• plāno mērķi, uzdevumus;
• sagatavo vajadzīgos materiālus;
• sazinās ar vecākiem;
• atbild par neparedzētiem apstākļiem;
• sagatavo skolēnus, iepriekš organizējot nodarbības klasē;
• atbild par skolēnu drošību.
• izpilda skolotāja instrukcijas;
• apgūst nepieciešamos teorētiskos faktus
• novēro, pēta praksi;
• izdara secinājumus, novērojumus;
• mēdz piedalīties arī ekskursijas plānošanā.
• attīsta skolēna izziņas intereses, paplašinās redzesloks;
• teorētiskās zināšanas nostiprinās praktiski;
• pilnīgāk tiek apjēgtas mācību priekšmetos apgūtās zināšanas, prasmes un iemaņas; veicina piederības sajūtu grupai.

Author's comment
Atlants