Evaluation:
Published: 25.10.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 1.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 2.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 3.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 4.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 5.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 6.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 7.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 8.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 9.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 10.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 11.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 12.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 13.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 14.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 15.
  • Research Papers 'Fotogrāfijas pēcapstrāde fotoreportāžā', 16.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Anotācija    1
  Anotācija angļu valodā    2
  Ievads    3
  Teorētiskais pārskats    4
  Pētījuma metodes apraksts    5
  Pētījuma rezultāti    6
  Secinājumi    7
  Izmantotie informācijas avoti    8
  Pielikumi    9
Extract

SECINĀJUMI
Fotoreportāža ir fotogrāfijas veids, kuras uzdevums ir nodrošināt sabiedrību ar objektīvu un patiesu informāciju, dodot vizuālu liecību attiecīgo norisi. Šajā procesā piedalās cilvēks ar savu subjektīvo redzējumu. Fotogrāfija un tās attiecība ar realitāti ir ļoti subjektīva, bet reportāža pretendē uz objektīvu liecību sniegšanu, līdz ar to, tās pēcapstrādē ir strikti ierobežojumi. Tādēļ šis pētījums sniedz informāciju par pieļaujamajiem apstrādes procesiem un korekcijām.
Fotoreportāžas pēcapstrādē ir atļauta kadrēšana, gammas, ekspozīcijas, krāsu balansa, kontrasta un krāsu piesātinājuma korekcijas, bet bieži vien robeža starp atļauto un neatļauto ir mēra sajūtā.
Pētījuma tapšanā vislielākās problēmas sagādāja teorētiskā materiāla trūkums par fotogrāfijas pēcapstrādi. Fotogrāfu aprindās šie procesi pašsaprotami, bet konkrētas teorētiskās bāzes nav. Pētījuma laikā bija grūti nenovirzīties no tēmas, jo nācās saskarties ar tādiem plašiem jēdzieniem kā fotogrāfija, realitātes atainošana un patiesība.

Author's comment
Atlants