Author:
Evaluation:
Published: 29.03.2004.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 14 units
References: Not used
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 1.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 2.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 3.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 4.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 5.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 6.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 7.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 8.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 9.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 10.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 11.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 12.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 13.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 14.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 15.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 16.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 17.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 18.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 19.
  • Research Papers 'Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazā grupā', 20.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  IEVADS    3
I.NODAĻA.  Uztvere, tās īpašības un veidi    4
II.NODAĻA.  Atmiņa, tās veidi un procesi    6.
III.NODAĻA.  Domāšana, tās veidi un īpašības    8
IV.NODAĻA.  Temperaments un to tipu psiholoģiskais raksturojums    9
V.NODAĻA.  Vecumposma periodizācija    11
VI.NODAĻA.  Saskarsmes jēdziens, funkcijas un struktūra    14
  SECINĀJUMI    20
  IZMANTOTĀ LITERATŪRA    21
Extract

Jau no dzimšanas mēs esam saskarsmē ar apkārtējiem cilvēkiem un vidi. Tā mūs ietekmē un mēs atbilstoši reaģējam uz mums apkārt notiekošajām lieltām. Laika gaitā veidojas dzīves pieredze, kurā mums katram individuāli rodas atbilstošas normas par dažādām lietām un parādībām. Šo mūsu nostādni pret apkārt notiekošo mūsos rada tas, kā mēs uztveram, atceramies un ko domājam par notiekošo. Nedrīkst aizmirst arī to, ka mūs veido tuvie, mīļie cilvēki – ģimene. Par cik mana kursa darba tematā ir saskarsme mazajās grupās, gribu piebilst, ka ģimene ir viens no mazās grupas veidiem. Tādēļ sava kursa darba teorētiskajā daļā apskatīšu tieši mazo grupu īpašības un veidus.
Mana kursa darba tēma ir “Personības psihisko procesu nozīme saskarsmē mazajā grupā.”
Mans kursa darbs sastāv no teorētiskās daļas. Darbs teorētiskajā daļā apskatīšu trīs personības psihisko procesus – uztveri, atmiņu, domāšanu.
Kā izziņas avotu uztveres teorētiskai analīzei izmantoju gešstalpsihologu pārstāvju apgalvojumu, ka uztveres aktā tiek piešķirta viengabalaina un noteikta struktūra atspoguļojamiem objektiem.
Savā kursa darba teorētiskajā daļā apskatīšu trīs izziņas procesus, kuri savstarpēji ir saistīti. Šie trīs procesi – uztvere, atmiņa un domāšana. Priekšmets tiek uztverts tikai tad, ja tas ir apjēgts. Šī likumsakarība nosaka uztveres saistību ar atmiņu un domāšanu.
Nodaļā kura ir veltīta atmiņas procesiem izmantoju amerikāņu psihologa R. Atkinsona un viņa skolnieces R. Klacki atmiņas blokteoriju.

Author's comment
Atlants