Author:
Evaluation:
Published: 22.10.2013.
Language: Latvian
Level: Elementary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 1.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 2.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 3.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 4.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 5.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 6.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 7.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 8.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 9.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 10.
  • Presentations 'Mobilais telefons kā mārketinga komunikācijas kanāls', 11.
Extract

Galvenie mobilā mārketinga darbības virzieni un metodes ir:
Interneta vietņu pielāgošana mobilajām ierīcēm
SMS mārketings
E-pasta mārketings,
Mobilās aplikācijas.
Uz atrašanās vietu balstītajā mārketingā
Mobilā komercija jeb m-komercija

Galvenās telemarketing priekšrocības:
katrs kontakts ar klientu izmaksā mazāk, nekā tieša vizīte;
šādiem kontaktiem tiek patērēts ievērojami mazāks laiks;
iespēja piekļūt daudziem klientiem
tūlītēja atbilde vai jautājumu izskaidrošana;
daudzpusīga izmantošana.
 

Atlants