Author:
Evaluation:
Published: 16.10.2013.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Psiholoģiskas un pedagoģiskas situācijas Valda darbā "Staburaga bērni"', 1.
  • Summaries, Notes 'Psiholoģiskas un pedagoģiskas situācijas Valda darbā "Staburaga bērni"', 2.
  • Summaries, Notes 'Psiholoģiskas un pedagoģiskas situācijas Valda darbā "Staburaga bērni"', 3.
  • Summaries, Notes 'Psiholoģiskas un pedagoģiskas situācijas Valda darbā "Staburaga bērni"', 4.
Extract

12. Situācija, kad Marča ielūzt ledū.
Puikas bija izdomājuši iet slidot, bet ledus nebija tik stingrs, lai uz tā varētu kāpt. Marčs ielūza ledū. Jancis uzreiz mēģināja palīdzēt draugam.
• Šī situācija māca, ka vismaz jāmēģina draugam palīdzēt.
• Bērniem vajadzētu pastāstīt par to, ka nav droši kāpt uz ledus. Var pastāstīt to, ka ledus var būt gan biezs, gan arī plāns, uz kura nedrīkst kāpt. Ja ir gadījusies nelaime, tad jāmēģina atrast kāds, kas varētu palīdzēt.

13. Situācija ar atlūzušo ledus gabalu.
Jancis uz skolu devās pāri Daugavai. Ledus gabals, uz kura viņš atradās, atdalījās no pārējā ledus. Marčs sameklēdams laivu devās draugu glābt.
• Šajā situācijā japastāsta bērniem par to, ka šādā situācijā nedrīkst krist panikā.
• Bērniem jāpaskaidro, ka uz ledus kāpt ir bīstami un, ka to vislabāk nedarīt. Var pastāstīt arī bērniem kā jārīkojas šajā nelaimes gadījuma.

Author's comment
Atlants