Evaluation:
Published: 16.02.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 1 units
References: Used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Business Plans 'Mārketinga plāns', 1.
  • Business Plans 'Mārketinga plāns', 2.
  • Business Plans 'Mārketinga plāns', 3.
  • Business Plans 'Mārketinga plāns', 4.
  • Business Plans 'Mārketinga plāns', 5.
  • Business Plans 'Mārketinga plāns', 6.
  • Business Plans 'Mārketinga plāns', 7.
  • Business Plans 'Mārketinga plāns', 8.
  • Business Plans 'Mārketinga plāns', 9.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Mārketinga plāns    3
1.1.  Produkta nosaukums un īss raksturojums    3
1.2.  Mērķauditorijas definējums (izrietošs no segmentācijas rezultātiem)    3
1.3.  Konkurentu raksturojums. Konkurences stratēģija    4
1.4.  Produkta izplatīšanas vietas raksturojums    5
1.4.  Mārketinga mērķi    6
2.  Produkta virzīšanas pasākumu plāns    7
2.1.  Produkta ieviešanas plāns    7
2.2.  Reklāmas pasākumi    7
2.3.  Mārketinga budžeta plānošana    8
2.4.  Izdevumu budžets, tā plānojums pa mēnešiem    9
2.5.  Turpmākā produkta virzīšana    9
  Bibliogrāfisko norāžu saraksts    10
Extract

2.5. Turpmākā produkta, pakalpojumu virzīšana
Izpētot, cik liela būs klientu ieinteresētība, pieprasījums, veikala apmeklējums, ka arī cik sekmīgi būs iecerētie reklāmas pasākumi, tiks analizēts kāds būs piedāvāto produktu dzīves cikls un to izaugsme, kā arī tālāka produktu un pakalpojumu virzīšanas taktika.
Tiek paredzēts, ka ar laiku uzņēmums kļūs populārāks, jo piedāvātās preces pašlaik ir un turpmāk būs aktuālas, izveidojusies pastāvīgo klientu loks, ka arī izvērtējot veikala ģeogrāfisko atrašanās vietu, var secināt, ka tas būs visai pamanāms un pazīstams, kā arī zināmu ietekmi dos klientu atsauksmes. Līdz ar to – nebūs nepieciešamības tērēt tik daudz līdzekļu reklāmai, piemēram, bukletu izsūtīšana pa pastu vairs nebūs nepieciešama, ja vienīgi būs nepieciešams pastāvīgo klientu vajadzību apmierināšanai.
Kā jau iepriekš tika minēts, uzņēmuma tālākajos plānos ir izveidot e-veikalu, kurā varēs apskatīt visus mūsu veikalā pieejamos aksesuārus, to izmērus, krāsas utt. un veikt pasūtījumu. Pasūtījumu varēs saņemt visās Latvijas pilsētās. Līdz ar to veikalam atvērsies plašāks klientu skaits, ģeogrāfiskais pārdošanas reģions izplatīsies, un pieprasījums augs.

Author's comment
Atlants