Author:
Evaluation:
Published: 11.08.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 1.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 2.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 3.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 4.
  • Summaries, Notes 'Reklāma un tās loma ekonomikā', 5.
Extract

Reklāma ir komunikācijas izpausme ar noteiktu personu vai uzņēmumu sniegto informācijas izplatīšanas maksas līdzekļu starpniecību.
Būdama varens pircēju rīcības motivēšanu ietekmējošs faktors, reklāmas attīstība tajā pašā laikā ir atkarīga no daudziem apstākļiem, no kuriem pirmām kārtām jāmin:
Sociāli ekonomiskie;
Tehnoloģiskie;
Tiesiskie (to skaitā valsts veiktā tirgus regulēšana);
Tirgus (patēriņa) apstākļi.
Sociālekonomiskie apstākļi darbojas dažādi (piemēram, krīzes periodā vairāk reklamē tādas preču īpašības, kā ekonomiskums, lietošanas efektivitāte, turpretī ekonomikas augšupejas periodā lielāku uzmanību pievērš kvalitātei, elegancei utt. prioritātei).…

Author's comment
Atlants