Author:
Evaluation:
Published: 09.03.2008.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 6 units
References: Not used
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 1.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 2.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 3.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 4.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 5.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 6.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 7.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 8.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 9.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 10.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 11.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 12.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 13.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 14.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 15.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 16.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 17.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 18.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 19.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 20.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 21.
  • Research Papers 'Brokastu nozīme skolēnu uzturā', 22.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Svarīgākā ēdienreize brokastis    4
1.1.  Brokastis- pasaulē galvenā ēdienreize    5
1.2.  Latvijas iedzīvotājiem svarīgākā dienas maltīte ir brokastis    6
1.3.  Ko uzskata par veselīgām brokastīm    7
2.  Alternatīvas tiem, kuri nebrokasto    8
2.1.  Brokastu plāns visai nedēļai    9
3.  Aptauju rezultātu izvērtēšana    11
  Secinājumi    17
  Izmantotā literatūra    18
  Anotācija    19
  Pielikums    20
Extract

Šo tēmu par brokastīm skolēna ikdienā izvēlējos, tādēļ, ka tā ir viena no problēmām, kas skar visus skolēnus, ne tikai kādu konkrētu grupu. No tā ir atkarīgs ar kādu garastāvokli skolēns ieradīsies skolā, ar kādu attieksmi izturēsies pret skolotājiem un vai spēs koncentrēties stundās. Izriet tas, ka visa atlikušā dienas daļa būs atkarīga no tā vai skolēns būs saņēmis no rīta pilnvērtīgu brokastu porciju.
Skolēnu uzturs ir viens plašāk pētītajiem jautājumiem mūsdienās. Daudzi speciālisti šai tēmai ir pievērsuši lielu vērību tikai tādēļ, lai rūpētos par bērnu veselību aizliedzot mācību iestādēs tirgot dažādus veselībai kaitīgus produktus. Sabiedrības veselības aģentūras rīkoja semināru Jelgavā par skolēnu ēdināšanas pamatprincipiem, problēmām un iespējām.
Es pati neesmu no tiem cilvēkiem, kas piegriež lielu vērību katrai ēdienreizei. Ir sanācis, ka pat dienā izlaižu vairākas maltītes, bet brokastis ir tās, kas man obligāti jāapēd, bez tām es nevaru, jo zinu, ja nepaēdīšu tad nebūs spēka iet un kaut ko tālāk darīt.
Darba mērķis: izpētīt situāciju Jelgavas 1. ģimnāzijā un informēt skolēnus par brokastu nozīmīgumu. …

Author's comment
Atlants