Evaluation:
Published: 16.06.2016.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Essays 'Izglītības un ekonomikas mijiedarbība', 1.
  • Essays 'Izglītības un ekonomikas mijiedarbība', 2.
Extract

Piemēram, personīgi zinu, ka Pedagoģijas, Psiholoģijas un Mākslas fakultātes dienesta viesnīcā dzīvo arī cilvēki no Rīgas, kas manuprāt nav optimāls sadalījums, ja šo vietu varētu piešķirt kādam, kurš ir no citas Latvijas pilsētas. Savukārt, ja problēmas sagādā piekļuve iestādei augstskolas pilsētas robežās, būtu jānodrošina vēl lielākas atlaides sabiedriskajam transportam, cilvēkiem no noteiktiem rajoniem. Piemēram, lai piekļūtu uz PPMF fakultāti no Pļavniekiem, ir jāizmanto vismaz divi transportu maršruti.
Ar mācībām saistītas problēmas, manuprāt, ir visvieglāk risināmas. Lekciju kavējumiem jāpiemēro lielākas un stingrākas soda sankcijas, kā arī aktīvāk jāreģistrē kavējumi. Tā kā liela daļa studentu arī jau pirmajā kursā strādā, tie dod priekšroku atsevišķu lekciju kavējumiem, kā arī daudzu lekciju apgūstamā viela, ļoti viegli ir apgūstama attālināti no internetā pieejamajiem materiāliem(piemēram, e-studijas). Šādā gadījumā efektīvāk strādātu, nevis sankcijas, bet atalgojumu ieviešana – piemēram, iespēja saņemt augstāku gala vērtējumu, ja bijis 100% apmeklējums. Kā arī – ja tiek reģistrēts lekciju apmeklējums elektroniski, būtu iespēja izsūtīt automātiskos atgādinājumus kavētājiem par kavējumu sekām, parādiem.

Author's comment
Atlants