Evaluation:
Published: 09.02.2016.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 1.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 2.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 3.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 4.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 5.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 6.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 7.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 8.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 9.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 10.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 11.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 12.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 13.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 14.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 15.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 16.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 17.
  • Research Papers 'Mārketinga pētījums', 18.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Produkta mārketinga mikss    4
1.1.  Produkts    4
1.2.  Cena    5
1.3.  Vieta    6
1.4.  Veicināšana    6
2.  Mārketinga komunikācijas process    7
2.1.  Reklāma    7
2.2.  Sabiedriskās attiecības    7
2.3.  Pārdošanas veicināšana    9
2.4.  Personiskā pārdošana    10
2.5.  Tiešais mārketings    10
3.  Pētījuma apraksts, rezultāti    11
4.  Pilnveidošanas iespējas    12
  Izmantotie avoti    13
Extract

4. Pilnveidošanas iespējas
Tā kā Gaujas portatīvie datori ir ļoti kvalitatīvi un pārdošanas vieta izstrādāta, piedāvājam pilnveidot tieši preces virzīšanu tirgū. Veicot aptauju, tika novērots, ka diezgan daudzi respondenti nav informēti par šiem portatīviem datoriem, vairāki pat atteicās no aptaujas, jo neko neko nebija dzirdējuši par Ggaujas portatīvajiem datoriem.
„Gauja” varētu sevi popularizēt, ievietojot reklāmas baneros, populārākajās mājas lapās, piem. Draugiem.lv, delfi.lv u.c.
Lai vairāk pievērstu uzmanību tieši Gaujas portatīvajiem datoriem, Gaujas darbinieki varētu lasīt vieslekcijas skolās un augstskolās par savu piedāvāto preci, tādā veidā pielietojot tiešo mārketingu.
Varētu rīkot speciālus piedāvājumus studentiem, kampaņas, pasākumui augstskolās. Reklāmu uzņēmumiem varētu vērst uz iespēju Gaujas datorus pieskaņot korporatīvajām krāsām, atbilstoši uzņēmuma tēlam. Dizainā varētu izmantot tautiskos elementus, uzlīmes ar latviešu rakstiem un attēliem, tādējādi izceļot Gaujas kā Latvijā komplektēta datora tēlu. Šāda dizaina datori varētu ieinteresēt valsts, pašvaldību iestādes. Tas kalpotu kā reprezentatīva rakstura elements prezentācijās pasākumos, arī ikdienā. Iespēja personalizēt datora dizainu ar saviem izvēlētiem attēliem uzlīmes veidā varētu piesaistīt vēl lielāku uzmanību, tas varētu šķist aktuāli īpaši jauniešiem, kas vēlas atšķirties ar oriģinalitāti un savu stilu. Varētu izveidot arī īpašu Gauja datora somu piedāvājumu, kuru dizainu arī būtu iespējams personalizēt.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants