Evaluation:
Published: 13.05.2005.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 1.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 2.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 3.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 4.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 5.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 6.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 7.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 8.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 9.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 10.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 11.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 12.
  • Research Papers 'Virtuālā realitāte', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    4
  Kas ir virtuālā realitāte?    5
  Rakstnieks Germans Melvils    6
  Zinātnieku domas.    7
  Emulatori    8
  Ir problēma vai nav?    9
Extract

Kas ir virtuālā realitāte?

Pasauli, ko veido datorspēles un internets, dēvē par virtuālo realitāti. Šo terminu 1970. gadā ieviesa Masačūsetsas tehnoloģiju institūts, lai pēc iespējas precīzāk parādītu cilvēka klātbūtni un tiešu piedalīšanos pasaulē, ko veido ar datora palīdzību. Vēl šobaltdien interneta un datorspēļu izraisītā atkarības forma lielā mērā ir neizzināta tēma. Šī virtālā realitāte ir tik spēcīga, ka mūsu apziņā pamazām zūd robeža starp abām pasaulēm. Pamazām mēs sevi pieradinām pie domas, ka dators ir dzīvs. Virtuālās pasaules fenomens slēpjas tajā, ka šī realitāte veic izmaiņas mūsu psiholoģijā. Pamazām zūd apzinātā atšķirība starp dzīvām un nedzīvām lietām, starp vērtībām ikdienas dzīvē un vērtībām datorspēļu pasaulē. Slimīga aizraušanās ar šiem tehnoloģiskajiem brīnumiņiem mūs ieved īstā psiholoģiskajā transā. Atkarīgajam datorlietotājam ir sastingusi seja, un viņa reakcija ir traucēta vai vispār zudusi.


Author's comment
Atlants