Author:
Evaluation:
Published: 19.07.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 7 units
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Savstarpējā saskarsme', 1.
  • Summaries, Notes 'Savstarpējā saskarsme', 2.
  • Summaries, Notes 'Savstarpējā saskarsme', 3.
  • Summaries, Notes 'Savstarpējā saskarsme', 4.
  • Summaries, Notes 'Savstarpējā saskarsme', 5.
  • Summaries, Notes 'Savstarpējā saskarsme', 6.
  • Summaries, Notes 'Savstarpējā saskarsme', 7.
Extract

Ikvienam cilvēkam, patīk tas viņam vai ne, diendienā nākas uzturēt sakarus ar citiem.
Jūsu lietišķie un sabiedriskie sakari sākas ar Jums !
Ļaudis kontaktējas ar Jums vai Jūsu organizāciju caur Jums !
Diendienā kontaktējaties ar dažādiem cilvēkiem, tie ir Jūs radinieki, draugi, līdzstrādnieki, kolēģi. Tie ir organizācijas partneri un klienti, akcionāri, finansisti, piegādātāji, tie ir cilvēki, ar kuriem pastāvīgi tiekaties un kārtojat darīšanas. Tās ir individualitātes.
Viņiem patīk :
labi padarīts darbs,
pieklājīgi cilvēki,
draudzīgs smaids.
Viņiem nepatīk :
paviršs darbs,
rupji cilvēki,
- skābas fizionomijas.
Kā katrs atsevišķs cilvēks, tā arī dažādie cilvēki ir ļoti jūtīgi, to noskaņojums mainās ātri. Tāpēc izturēties pret katru sabiedrības locekli vajag kā pret personību, kurai ir tiešibas uz personīgajām domām, kura pelna cieņu, kurai ir tiesības pašai pieņemt lēmumu, kura ir personība. Palūkojieties uz citu cilvēku vajadzībām un mērķiem kā paši uz savējiem.
Dzimis komersants – ļaudis saka par cilvēku, kura pārliecināšanas māksla un lietišķās īpašības sajūsmina pārējos. Bet komersantu piedzimst ne vairāk, kā, teiksim, diplomātu, ārstu vai tiesnešu. Šīs profesijas pārstāvjiem, tāpat kā citiem, nepeiciešamas pamatīgas zināšanas un praktiskā pieredze, pareiza attieksme un pat mīlestība pret darbu, centība un tieksme uz pilnveidošanos.…

Author's comment
Atlants