Evaluation:
Published: 17.10.2011.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 1.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 2.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 3.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 4.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 5.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 6.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 7.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 8.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 9.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 10.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 11.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 12.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 13.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 14.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 15.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 16.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 17.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 18.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 19.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 20.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 21.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 22.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 23.
  • Research Papers 'Jauniešu emocijas skolā', 24.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    3
1.  Emocijas    4
2.  Emociju veidi    6
3.  Pozitīvās un negatīvās emocijas    8
4.  Emociju izraisītās izmaiņas rganisā    10
5.  Emocionālo pārdzīvojumu formas    11
  Pētījuma analīze    14
  Secinājumi    15
  Izmantoto avotu un literatūras saraksts    23
  Pielikums    24
Extract

Vai piekrīti tam, ka neizgulēšanās ir negatīvu emociju cēlonis?
Šai jautājumā responedentu viedoklis bija absolūti vienādi. Visi respondenti atzina, ka, viņuprāt, neizgulēšanās ir negatīvu emociju cēlonis.
Autors secināja, ka respondentu viedoklis ir vienāds ar pētījumā izvirzīto hipotēzi.

Secinajumi
1. Emocijas ir subjektīvi iekšējie stāvokļi, kam raksturīgi bioloģiskie, kognitīvie un dažādi sociālie komponenti. Izšķir: pozitīvās, negatīvās, fundamentālās jeb bāzes emocijas, kompleksos emocionālos stāvokļus, stēniskās un astēniskās emocijas.
2. emocijas pašas par sevi nepastāv, tās ir vērstas uz kaut ko, ir jābūt tā saucamajam objektam.
3. Apvienojoties pamatemocijām, rodas dažādi emocionālie stāvokļi, kā dusmas, bailes.
4. Katrs cilvēks emocijas izjūt savādā.
5. katrai pozitīvai emocijai atbilst pretēja emocija, kuras kopā veido emociju polaritāti.
6. Emocijas reizē var būt gan pozitīvas, gan negatīvas. Tas atkarīgs no skatu punktiem (piholoģiskā un morālā).

Author's comment
Atlants