Evaluation:
Published: 18.09.2018.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 1.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 2.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 3.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 4.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 5.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 6.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 7.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 8.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 9.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 10.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 11.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 12.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 13.
  • Presentations 'Analizēts raksts par islāmu', 14.
Extract

Kāda ir mana attieksme pret šo informāciju?
Godīgi sakot, mana attieksme ir pilnībā neitrāla, jo mums nekas neimainās no tā vai Vācijā iebrauc musulmaņi vai nē.

Cik ticama man tā šķiet?
Informācija ziņu portālā ‘’delfi’’ man šķiet pavisam ticama.
Kā arī tas ir diezgan svarīgs raksts, kuru portāls ‘’Delfi’’ nebūtu ielicis uz nepatiesa pamata.

Kā šī informācija ietekmē manus uzskatus?
Kādus secinājumus es varu izdarīt?
Šī informācija manus uzskatus īpaši nemainīja, es joprojām par musulmaņiem un viņu reliģiju domāju to pašu ko iepriekš.
Es varu vienīgi secināt, ka ir cilvēki, kuri uztraucas par islāma ietekmi valsts mērogā.

Author's comment
Atlants