Evaluation:
Published: 19.10.2004.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 8 units
References: Not used
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 1.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 2.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 3.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 4.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 5.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 6.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 7.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 8.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 9.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 10.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 11.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 12.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 13.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 14.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 15.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 16.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 17.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 18.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 19.
  • Research Papers 'Mākslīgā intelekta pamati. Praktiskais uzdevums', 20.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  UZDEVUMA LAPA    2
  Stāvokļu telpas konstruēšana.    3
  Vislabākā stāvokļa meklēšana, starveida pārmeklēšanas procedūras.    14
  Secinājumi.    18
  Bibliogrāfiskais saraksts.    19
Extract

1. Stāvokļu telpas konstruēšana.


1. uzdevums: Studentam ir jāizvēlas praktiska problēma, kurā viņš jūtas eksperts. Jākonstruē problēmas stāvokļu telpa, ņemot vērā atbilstoša varianta ierobežojumus.

Grafs, kurš attēlo problēmu tiek sauc par stāvokļu telpu. Grafa virsotnēm atbilst problēmas risināšanas diskrēti stāvokļi, bet loki atspoguļo pārejas starp stāvokļiem, t.i., problēmas risināšanas stāvokļiem. Sākuma stāvoklim, kas atbilst dotajai informācijai par problēmu, atbilst grafa sakne. Stāvokļu telpas grafs definē arī mērķa nosacījumus, kas ir problēmas atrisinājums. Tātad, mērķa virsotnes ir strupceļa virsotnes, kuram nav pēcteču.
Stāvokļu telpa ir četrvietīgs kortežs: , kur

V ir virsotņu kopa kas atbilst visiem problēmas risināšanas stāvokļiem;
E ir loku kopa kas atbilst problēmas risināšanas soļiem;
M ir mērķu kopa, kas ir kopas V netukšā apakškopa;
S ir sākuma stāvokļu kopa, kas ir kopas V netukšā apakškopa.

Atrisinājuma ceļš grafā ir ceļš no virsotnes, kas pieder kopai S, uz virsotni, kas pieder kopai M.

Author's comment
Atlants