Author:
Evaluation:
Published: 12.11.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 1.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 2.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 3.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 4.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 5.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 6.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 7.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 8.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 9.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 10.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 11.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 12.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 13.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 14.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 15.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 16.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 17.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 18.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 19.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 20.
  • Samples 'Autoceļu projektēšana', 21.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Projekta uzdevums    2
2.  Paskaidrojuma raksts    5
4.  Pastāvošās situācijas raksturojums    6
4.  Ceļa plāna un garenprofila projektēšanas tehnisko normatīvu un nepieciešamo parametru kopsavilkums    7
5.  Posma 6-D trases plāna variantu apraksts un salīdzinājums    9
6.  Variantu salīdzinājuma kopsavilkums. Pamatvarianta izvēles pamatojums    10
7.  Pamatvarianta elementu parametru aprēķins    11
8.  Garenprofila elementu aprēķins    18
Extract

5. Posma 6-D trases plāna variantu apraksts un salīdzinājums
Ekonomiskais salīdzinājums
Svarīgākais kritērijs pēc kā vērtēt vai trases variants ir ekonomiski izdevīgs – ir trases garums.
Pirmā trase ir par 74m īsāka kā otrā trase. Tātad trases ir ļoti līdzīga garuma un nepalielinās kopējās izmaksas. Veicot abu trašu garenprofilu konstruēšanu, secināju, ka pirmajā variantā paredzams daudz lielāks ierakuma apjoms. Abi trases varianti ļoti minimāli šķērso purvainas vietas.
Hidroloģiskais salīdzinājums
Otrais trases variants šķērsi vairākus meliorācijas grāvjus un no lielākajām ūdenstilpnēm atrodas tādā attālumā, ka tās nevar ietekmēt būvniecību. Pirmais trases variants atrodas kalnainākā reljefā, tāpēc no tā būtu grūtāk novadīt ūdeni.
Situācijas salīdzinājums
Abas trases atrodas Saldus novadā. Projektējamais ceļš paredzams kā augstākās nozīmes attiecībā pret šķērsojamajiem. Abi trases varianti pārsvarā ir novietoti pļavā. Pirmais variants trešdaļu trases atrodas meža masīvā, trešdaļu lauksaimniecībai izmantojamā zemēs un trešdaļu pa esošo koridori. Otrais variants vairāk atrodas pa zemes izmantojumu robežām.
Satiksmes apstākļu salīdzinājums
Satiksmes apstākļi, kurā jāizbūvē ceļš ir vienādi. Pašreizējā paredzama intensitāte būs 1650 A/24h. Aprēķinātā satiksmes intensitāte periodā 12 gadi, sasniedz 1848 A/24h. No tām 10.5% kravas transports. Tas ir AIV kategorijas Lauku ceļš.

Author's comment
Editor's remarks
Atlants