Evaluation:
Published: 19.01.2010.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 1.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 2.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 3.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 4.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 5.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 6.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 7.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 8.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 9.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 10.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 11.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 12.
  • Research Papers 'ISO 9001-2000 standarta prasību skaidrojums', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads    2
1.  Vadības atbildība    3
2.  Resursu pārvaldība    5
3.  Produktu īstenošana    6
4.  Mērīšana, analīzes un uzlabošana    9
  Nobeigums    11
  Izmantotā literatūra    12
Extract

1Vadības atbildība.
Vadības saistības:
Augstākajai vadībai jāapliecina savas saistības kvalitātes pārvaldības sistēmas izstrādāšanā un ieviešanā un tās efektivitātes nepārtrauktā uzlabošanā ar:
a)klientu, likumdošanas un reglamentētās sfēras prasību izpildes nozīmīguma izskaidrošanu organizācijā,
b)kvalitātes politikas izstrādāšanu,
c)kvalitātes mērķu izstrādes nodrošināšanu,
d)vadības apskašu veikšanu, nepieciešamo resursu nodrošināšanu
Klientu apmierinātības sasniegšanas nolūkā augstākajai vadībai jāpanāk, lai klientu prasības tiktu noteiktas un apmierinātas.
Augstākajai vadībai ir jānodrošina, lai kvalitātes politika:
a)atbilstu organizācijas mērķiem,
b)ietvertu apņemšanos izpildīt nepieciešamās prasības un nepārtraukti uzlabot kvalitātes pārvaldības sistēmas efektivitāti,
c)nodrošinātu pamatu kvalitātes mērķu izstrādāšanai un pārskatīšanai,
d)tiktu izskaidrota un izprasta organizācijā,
tiktu pārskatīta tās piemērotības noskaidrošanai.…

Author's comment
Atlants