Evaluation:
Published: 10.06.2019.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Summaries, Notes 'Integētais konspekts dabaszinībās', 1.
  • Summaries, Notes 'Integētais konspekts dabaszinībās', 2.
Extract

Skolotāja aicina katrai grupai izveidot plosta modeli, no, viņuprāt, izturīgākā materiāla plosta izgatavošanai. Kamēr bērni veido plostu modeļus, skolotāja sagatavo ūdens tvertni un mudina grupas pulcēties ap to. Grupas ūdenī ievieto plostu modeļus un ar pūšanas vingrinājumu palīdzību, plostus pūs līdz otrai ūdens tvertnes malai. Rezultāti tiek fiksēti uz tāfeles.
Kad stafete ir izpildīta, skolotāja mudina bērnus veikt secinājumus, uzdodot tādus jautājumus kā: Par cik vai cik reižu augstākais rezultāts atšķiras no zemākā? Kādi ir ietekmējoši faktori, lai plosts peldēju uz priekšu (ātrums, masa u.t.t.)

Author's comment
Atlants