Author:
Evaluation:
Published: 03.11.2008.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 5 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 1.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 2.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 3.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 4.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 5.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 6.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 7.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 8.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 9.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 10.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 11.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 12.
  • Research Papers 'Uzņēmējspēju tirgus un tā attīstība Latvijā', 13.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Darba mērķis    4
  Darba uzdevumi    4
  Uzņēmējspēju definīcija    5
  Uzņēmējspējas kā ražošanas resurss    5
  Uzņēmējspējas kā resurss nodrošina    5
  Uzņēmējspēju cenu veidošanās    6
  Uzņēmējspēju cenu sastāvdaļas    6
  Mazās un vidējās uzņēmējdarbības atbalsts    8
  Pasākumu plāns uzņēmējdarbības veicināšanai    8
  Kā kļūt konkurētspējīgākiem?    9
  Latvijas vērtīgākie uzņēmumi    10
  Kādam jābūt uzņēmējam?    12
  Stereotipi palīdz orientēties    13
  Secinājumi    14
  Izmantotā literatūra    15
Extract

Uzņēmējdarbība. Uzņēmējdarbība nekādā ziņā nav ražošanas resurss. Jārunā par spējām, potenci, kas jāpārvērš aktīvā darbībā. Šeit ir tieša analoģija starp darbaspēku un darbu.


Uzņēmējspējas. Tirgus ekonomika ir ļoti sarežģīts veidojums. Primitīvs ir uzskats, ka veiksme šajā jomā ir nejaušs likteņa smaids. Uzņēmējam tirgus saimniecībā jābūt ar īpašu tvērienu, intuīcīju, izpratni bruņotam ar spēju nepalaist garām izdevīgu mirkli. Prasmei asi reaģēt uz konkurenta stiķiem ir sevišķi vērtīga uzņēmējspēju sastāvdaļa. Runa ir par potenci, kas piemīt šauram cilvēku lokam. Bet tas ir resurss, bez kura tirgus ekonomika nespēj efektīvi attīstīties.…

Author's comment
Atlants