Evaluation:
Published: 30.04.2007.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Metodiskā darba vadības nozīme pedagoģiskās meistarības pilnveidē', 1.
  • Research Papers 'Metodiskā darba vadības nozīme pedagoģiskās meistarības pilnveidē', 2.
  • Research Papers 'Metodiskā darba vadības nozīme pedagoģiskās meistarības pilnveidē', 3.
  • Research Papers 'Metodiskā darba vadības nozīme pedagoģiskās meistarības pilnveidē', 4.
Extract

Pirmsskolā par metodiskā darba formām, to norisi un sagatavotību atbild metodiķis. Organizējot pedagoģisko darbu, saskaņā ar pedagoga darba pamatuzdevumiem un vadoties pēc pedagogu darba analīzes materiāliem, metodiķis plāno seminārus, sapulces, konsultācijas, praktikumus, koordinē pašizglītības darbu.
Semināri, sapulces- mācību gada sākumā, metodiķis kopā ar pedagogiem, pārrunā problemātiskos jautājumus, kurus vajadzētu iekļaut semināru tēmās. Tos plāno 1x mēnesī, var organizēt vairākos etapos mēneša garumā. Jāizzina norišu laiki, ilgums, tēma. Plānā norāda konkrētu tēmu , īsu satura plānu. Tēmai jābūt aktuālai. Tajā apvienots teorētiskais izklāsts un praktiskā darbība, demonstrējums, uzdevumu risināšana un disputi.
Pašizglītības darba plānā – norāda konkrēta darbība pašizglītībā. Atbilstoši pedagoga interesēm objektīvām un subjektīvām vajadzībām. Kolektīvam var būt vairākas tēmas. …

Author's comment
Atlants