Evaluation:
Published: 28.08.2017.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 5 units
References: Not used
  • Presentations 'Aktiermāksla', 1.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 2.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 3.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 4.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 5.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 6.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 7.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 8.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 9.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 10.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 11.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 12.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 13.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 14.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 15.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 16.
  • Presentations 'Aktiermāksla', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
  Ievads   
1.  Aktiermākslas pirmsākumi   
3.  Karīnas Tatarinovas un Mārtiņa Kalitas izteiktās atziņas par aktiera gaitu sākumu intervijās žurnālā «Liepājas Vēstules»   
  Secinājumi   
Extract

Secinājumi
Lai kļūtu par aktieri, ir jābūt interesei par darbu. Sākotnēji cilvēks var būt arī kautrīgs, bet viņam ir jābūt vēlmei to pārvarēt un jāspēj atvērties komunikācijai ar dažādiem cilvēkiem.
Ja pilveidotu savas prasmes, es varētu būt aktrise, jo esmu spēlējusi skolas teātrī, ja atraisos, spēju iejusties dažādās lomās, iedziļinos veicamajā darbā.

Secinājumi
Pētnieciskā darba mērķis ir sasniegts, jo ir iezpazīta aktiera profesija un izvērtēta tās atbilstība manai personībai.
Darba hipotēze, ka aktiermākslu studēt ir viegli un to dara komunikabli cilvēki, tiek apstiprināta daļēji.



Author's comment
Atlants