Evaluation:
Published: 21.11.2025.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2021 - 2025 years
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 1.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 2.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 3.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 4.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 5.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 6.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 7.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 8.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 9.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 10.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 11.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 12.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 13.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 14.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 15.
  • Presentations 'Emocijas mākslā', 16.
Extract

Māksla jau kopš seniem laikiem ir kalpojusi kā spēcīgs līdzeklis emociju izteikšanai un saziņai. Tā sniedz skatītājam iespēju iejusties citu cilvēku pieredzē, izzināt jaunas jūtas un atrast atsaucību savās. Emocionālais aspektā, kas ietverts mākslas darbā, var būt tikpat svarīgs kā tehniskais izpildījums, jo tieši jūtas piešķir mākslai dziļumu un mūžīgu aktualitāti.

Glezniecībā
Glezniecība, kā mākslas forma, ir ne vien tehniskas meistarības demonstrējums, bet arī dziļas emocijas izteiksmes līdzeklis. Tā spēj uztvert un atspoguļot visu cilvēka dvēseles bagātību – prieku un bēdas, mīlestību un naidu, mieru un trauksmi. Gleznotājs, izmantojot krāsu, formu un kompozīcijas elementus, liek skatītājam justies, domāt un piedzīvot to pašu, ko viņš pats ir izjutis, radot gleznu.

Author's comment
Atlants