Author:
Evaluation:
Published: 22.01.2015.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
Time period viewed: 2011 - 2015 years
  • Presentations 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 1.
  • Presentations 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 2.
  • Presentations 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 3.
  • Presentations 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 4.
  • Presentations 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 5.
  • Presentations 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 6.
  • Presentations 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 7.
  • Presentations 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 8.
  • Presentations 'Mārketinga analīze atpūtas bāzē "Dridži"', 9.
Extract

Priekšlikumi:
1. Viesu mājas „Dridži” vadībai jāizstrādā mārketinga informācijas sistēmas, speciāla dokumentācija drukātā vai elektroniskā veidā, kura iekļautu informāciju par konkurentu cenām, pakalpojumiem, par lauku tūrisma attīstības tendencēm Latvijā un Pasaulē, tas palīdzēs uzņēmumam paaugstināt savas iespējas, piemēram, paaugstināt konkurētspēju. 2. Uzņēmuma „Dridži” vadītājai jāpēta savu klientu vēlmes un vajadzības, lai apmierinātu tās un darīt to tā, lai tas nekaitētu uzņēmumam, līdz ar to uzņēmuma „Dridži” vadītājai jāizstrādā aptaujas anketas, un jāpiedāvā tās aizpildīt katram klientam pirms izbraukšanas no viesu mājas, lai labāk iepazītos ar klientu vēlmēm un atsauksmēm par uzņēmuma darbu.
3. Uzņēmuma „Dridži” vadītājai uzņēmuma mājas lapā jāizveido saviem klientiem atsevišķo nodaļu, lai viņiem būtu iespēja izteikt gan sūdzības, gan vēlēšanas, gan ieteikumus, tas palīdzēs uzņēmumam labāk saprast klientu vēlmes un novērtēt uzņēmuma stāvokli.
4. Uzņēmuma „Dridži” vadītājai, lai nepazaudētu esošo klientus, kuri pusgada laikā ierodas viesu mājā 3 reizes, jāpiedāvā īpašas atlaižu programmas, piemēram, izstrādāt pastāvīgiem klientiem kartes ar 15% atlaidi visām precēm un pakalpojumiem.

Author's comment
Atlants