Author:
Evaluation:
Published: 22.04.2020.
Language: Latvian
Level: Secondary school
Literature: 4 units
References: Not used
Time period viewed: 2000 - 2010 years
2011 - 2015 years
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 1.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 2.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 3.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 4.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 5.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 6.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 7.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 8.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 9.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 10.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 11.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 12.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 13.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 14.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 15.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 16.
  • Presentations 'Vides ietekme personības attīstībā', 17.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads   
2.  Kas ir vide?   
3.  Videi ir ļoti liela nozīme cilvēku attīstībā   
4.  Vide   
5.  Ģimene   
6.  Sabiedrība   
7.  Personības attīstība   
8.  Sociālā attīstība   
9.  Emocionālā attīstība   
10.  Psihologu Piažē, Ļeontjeva, Elkoņina attīstības teorijas   
11.  K. Leongards   
12.  Personība   
13.  E. Eriksona teorijas   
14.  Izmantotā literatūra   
Extract

K. Leongards
K. Leongards raksta, ka cilvēka uzvedība ir atkarīga arī no tā, kādā ģimenē viņš ir uzaudzis, kādā skolā mācījies, kas viņš ir pēc profesijas un kādā sabiedrībā uzturas. 
Bērna pozīcija ģimenē, vecāku ievirzes un vērtības mainās, piedzimstot nākamajam bērnam. 

Personība
Vairāki personības attīstības pētnieki secinājuši, ka personība attīstās pakāpeniski, izejot vairākas attīstības stadijas.
Atkarībā no apstākļiem un audzināšanas, kas konkrētajā dzīves periodā piedzīvoti, personība iegūst sociāli pieņemamas, veselumu stiprinošas iezīmes, vērtības, ievirzes vai arī tieši otrādi – iestrēgst attīstībā vai iegūst iezīmes, kas apdraud harmonisku dzīvi

E. Eriksona teorijas
Aptver cilvēka psihologisko attīstību visā mūža garumā
Runā par ego attīstību.
Katrā dzīves periodā rodas psiholoģiski jaunveidojumi un krīzes. Katrs pozitīvais jaunveidojums ir pamats nākošā perioda pozitīvam jaunveidojumam.
Ģimene gatavo bēnu dzīvei konkrētā sabiedrībā.

Author's comment
Atlants