Author:
Evaluation:
Published: 13.08.2009.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: n/a
References: Not used
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 1.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 2.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 3.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 4.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 5.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 6.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 7.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 8.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 9.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 10.
  • Research Papers 'Aldara zīmola izplatība publiskajā telpā', 11.
Extract

„Aldara” zīmols aplūkots laika posmā, kad šīs firmas prezidents bija Vitālijs Gavrilovs.

Brends - par brendu gan reklāmas teorijā, gan reklāmas praksē pieņemts saukt logo, tirdzniecības markas, atsevišķas preces, pakalpojumu, kā arī kompāniju nosaukumus. Kaut arī šos termina “brends” lietojumus var nosaukt par pareiziem, neviens no tiem visā pilnībā un precīzi neapzīmē brenda “ kopējo un dziļo” būtību.
Īsts brends gan tā veidotāju un sekojoši patērētāju apziņā ieņem īpašu, ar neko citu nesajaucamu vietu. Amerikas Savienoto Valstu Mārketinga asociācija ir pieņēmusi sekojošu brenda definīciju, jo tās biedri ir vienojušies, ka:
“brends – tas ir nosaukums, termins, zīme, simbols vai dizains, kā arī šo elementu kombinācijas, kas domātas viena pārdevēja vai pārdevēju grupas preču vai pakalpjumu identifikācijai, kā arī to atšķiršanai no konkurentu precēm vai pakalpojumiem”. (www.lu.lv).…

Author's comment
Atlants