Author:
Evaluation:
Published: 28.11.2003.
Language: Latvian
Level: College/University
Literature: 2 units
References: Not used
  • Research Papers 'Reklāmas bukletu izmantošana', 1.
  • Research Papers 'Reklāmas bukletu izmantošana', 2.
  • Research Papers 'Reklāmas bukletu izmantošana', 3.
  • Research Papers 'Reklāmas bukletu izmantošana', 4.
  • Research Papers 'Reklāmas bukletu izmantošana', 5.
  • Research Papers 'Reklāmas bukletu izmantošana', 6.
  • Research Papers 'Reklāmas bukletu izmantošana', 7.
Table of contents
Nr. Chapter  Page.
1.  Ievads    3
2.  Reklāmas bukletu izmantošanas priekšrocības    4
2.1  No uzņēmuma viedokļa    4
2.2  No patērētāja viedokļa    5
3.  Reklāmas bukletu izmantošanas trūkumi    5
3.1  No uzņēmuma viedokļa    5
3.2  No patērētāja viedokļa    6
4.  Secinājumi    6
5.  Izmantotā literatūra    7
Extract

Ja nepieciešams sniegt plašu informāciju un jums to gribas izdarīt tā, lai temats lasītāju acīs iegūtu noteiktu nozīmību, jāveido buklets vai brošūra. Šeit būtiskas atšķirības nav. Bukleti sastāv no astoņām vai vairākām lapām, kas vidus pārliekumā sašūti ar stiepļu spraudītēm vai diegiem. Taču termins “buklets” plaši tiek lietots vispārēja rakstura iespiedmateriālu apzīmēšanai, bet ar terminu “brošūra” bieži vien domāta tūrisma literatūra, un vairākos gadījumos to lieto attiecībā uz bukletiem, norādot to augsto kvalitāti.
Daudzi reklāmas lapām un prospektiem domātie tekstu rakstīšanas principi piemērojami arī bukletu sagatavošanai. Taču, tā kā lapu skaits ir lielāks, krasi saasinās arī problēma, kas saistīta ar lasītāja intereses noturēšanu. Lai uzsvērtu būtiskākās sava komercizklāsta nodaļas, ieteicams paredzēt daudzus baltus laukumus un daudzus apakšvirsrakstus, kuru uzdevums būs vērst pircēju pa ceļu, pa kuru viņš citādi diezin vai ietu. …

Author's comment
Atlants